Může být etiketa slyšet?

ZAPOJTE SVÉ SMYSLY - MŮŽE BÝT ETIKETA SLYŠET

Zákazník se rozhoduje několika smysly. Při nákupu vína je to nejčastěji zrak, hmat, později pak čich i chuť. Velký význam má však také sluch.

Různé povrchy etiket umožňují slyšet zvuk pohybu prstu po etiketě. Je to dáno jejich speciálním povrchem. Kombinace vjemu sluchem i hmatem má emotivní dopad na zákazníka. Struktury připomínají semiš, kůži, dřevo, látku, vlákno, jsou hrubší i jemnější.

 

Přijďte se k nám dotknout nové řady materiálů s označením Senzorial Range.

 

V nabídce máme materiály značky Fasson:

  • Wood skin paper
  • Cloud white
  • Skinny
  • Fiebers Look
  • Textile Look
  • Paper Watemark
  • Tyvek
  • Velvet Vellum Extra