Každý z vás má svůj jedinečný příběh!
Určitě dobře víte, čím vším se lišíte od konkurence. Může to být technologií výroby, počtem vinic, způsobem prodeje, cenou, službami. Existuje ještě jeden způsob, který vám zaručí originalitu od všech ostatních, a tím je VÁŠ PŘÍBĚH.
„Příběhy jsou nejúčinější zbraní ve výbavě vůdce.“Howard Gardner, Harvard University
Zákazník se dnes rozhoduje podle emocí!
Říkáte si, že to pro vaše podnikání není důležité? Nenechte se mýlit. Pakliže se řekne "Tiskárna Etiflex" - lidé si musí vybavit KDO jste, JAK vypadáte, CO děláte a jak se s vámi nebo vaší službou CÍTILI. Zákazníci pak mají pocit, že se s vámi přátelí, a rádi u vás nakoupí opakovaně. Zákazníci se dnes o koupi rozhodují na základě emocí.
PŘÍBĚH představuje to, co stojí za vaší osobností, za vaší osobní značkou. Příběhem vzbudíte u zákazníka emoce, díky kterým si vás snáze zapamatují. Vaší odlišnost představuje váš opravdový životní příběh. Ztotožní-li se zákazníci s vaším příběhem, získáte si jejich sympatie, loajalitu a citové pouto.
"Váš úsměv je vaše logo. Vaše osobnost vaše vizitka. Pocit, který lidé mají po zkušenosti s vaší službou je vaší ochrannou známkou."Jay Danzie
Jaký je můj příběh?
Vyrábíte víno speciální pokrokovou metodou a moderní technologií? Nebojíte se inovovat a zkoušíte nové věci? I tohle může být cesta osobního příběhu. Moderně, nově - tenhle styl může přilákat např. dnešní generaci třicátníků, která se obklopuje stále novými a pokrokovými produkty.
Jste tzv. zeleným - ekologickým vinařstvím? Děláte BIO vína? Dbáte zásad ekologického zemědělství? Souzníte s přírodou? Zdravý životní styl - oslovuje stále silnější skupinu zákazníků, která dbá na ochranu přírody a podle toho se rozhoduje i při nakupování.
Nebo jste se jen jednoho dne ráno probudili a řekli si: "Budu dělat víno!". Nebo jste se rozhodli investovat do vinařství. Zdá se, že váš osobní příběh nemá čím táhnout? Omyl! Lidé mají rádi příběhy, obzvláště ty, se kterými se mohou ztotožnit a snít s nimi. Váš příběh může být vaše cesta podnikáním, překážky, které jste musel překonat, úsilí, které jste musel vynaložit a nyní sklízíte ovoce vaší tvrdé práce.
"Lidé zapomenou, co jste řekli, či co jste udělali, ale nikdy nezapomenou, jak se díky vám cítili"Maya Angelou
Hlavní částí příběhu vašeho vinařství jste VY. Vše co děláte, tvoří váš příběh. Pokud se zákazník cítí dobře při koupě vína, bude se cítit příjemně i u jeho pití. A tam, kde je nám dobře, se všichni rádi vracíme. Barva, vůně, chuť, kvalitní obal - láhev, etiketa s dobře čitelným názvem vinařství pak celou emoci podtrhuje.