Morava má první živou etiketu

Vinaři se přizpůsobují době, oživují své etikety

Vinařství Velké Bílovice se svou řadou vín Gloriette je prvním projektem u nás, který na svých etiketách využívá rozšířené reality. Mobilní aplikace Živá etiketa je nový komunikační nástroj nejen pro vinaře. Každá láhev v rukou zákazníka ožívá a vypráví svůj příběh.


Zachráněný drahokam Gloriette se probouzí k životu

Nově vzkříšená liechtensteinská památka Gloriette se stala symbolem stejnojmenné řady vín Vinařství Velké Bílovice a ožívá také na jejich etiketě. Živá etiketa přenese milovníky vín do liechtensteinských časů, kdy se významná setkání odehrávala na honech a hostinách.

Gloriette foto mensi 01

Gloriette se znovu nadýchl po staletích zapomnění. Stavba nezůstala ukrytá v lesích, ale ožívá na každé lahvi, kterou přizvete k novým dobrodružstvím na svůj hodovní stůl.

Jak funguje Živá etiketa?

Všichni známe virtuální realitu. Nasadíte si brýle a vidíte fiktivní prostor. Živá etiketa funguje na principu rozšířené reality. V tomto případě vidíte reálný prostor (láhev, stůl, svou ruku), který je navíc rozšířen o virtuální obraz.

Živou etiketu si může spustit každý, kdo má v ruce láhev Gloriette. Stačí si do mobilního telefonu zdarma stáhnout aplikaci Živá etiketa. Po namíření displeje na etiketu se automaticky spustí animace.

GLORIETTE z e store 02 GLORIETTE z e store 03

Jak živá etiketa vzniká?

Na počátku vždy stojí nápad. Ať už jde o etiketu tištěnou nebo živou etiketu, je důležité vědět, co a proč má sdělit. V případě Gloriette chtěl klient vzdát poctu zapomenuté liechtensteinské památce, kterou zachránil po letech chátrání.

Stavbu si zamilovali natolik, že jí zasvětili i svou nejlepší řadu vín a přáli si její odkaz zprostředkovat i svým klientům. Tým Etiflexu se postaral o tisk etiket, scénář živé etikety, texty, hudbu i tvorbu animace.

Vžijte se do role lovce a nasajte atmosféru Gloriette, památky ukryté v knížecí oboře


Vinaři jdou s dobou

Máme radost, že vinaři se nebojí nových příležitostí. Tak jak zraje víno, i vinaři se stále posouvají vpřed. V oblasti komunikace se zákazníky je zvláště v dnešní době potřeba mít oči otevřené a hledat nové cesty k zákazníkům. Živá etiketa vás k nim dostane zase o kousek blíž.

 

 

0
0
0
s2sdefault